marți, 21 octombrie 2008

Nostalgie

Este primul cuvant care-mi vine in minte cand ma gandesc la momentul apasarii declansatorului aparatului de fotografiat surprinzand pescarusul de mai jos. Ma aflam pe bacul care ma aducea cu cativa kilometrii mai aproape de casa din indepartata insula Thassos... Nu vroiam sa plec, petrecusem una dintre cele mai frumoase si mai asteptate vacante si asta datorita (multumita) companiei care a facut ca vacanta sa fie una de neuitat dar sa revin la subiect. Incercam sa respir cat de mult aer pot, sa imi arunc privirea peste tot, sa fotografiez totul si nu in ultimul rand, vroiam sa ma lupt cu timpul pentru a se opri in loc. Pentru mine nu s-a putut insa pentru subiectul din fotografia mea, s-a putut, el va fi vesnic viu in fotografia vacantei mele, va dainui vesnic in amintirea a ceea ce a fost Grecia 2008 ... cu peripetii cu tot (acestea au fost sarea si piperul). Nu vreau sa fiu inteles gresit, nu Grecia a fost cea mai minunata, vacanta mea a fost minunata. Am multe amintiri pe care as vrea sa le mentionez dar acestea (poate) cu alta ocazie...

Niciun comentariu: