vineri, 7 decembrie 2007

Prima întâlnire

Mă tot gândesc ce aşi putea eu să mai spun despre prima întâlnire ţinând cont de privirea celor doi îndrăgostiţi din imagine. Nu am nici cea mai mică idee pentru că imaginea spune mult mai multe decât asi putea eu să spun. Este interesant totuşi să vezi cum doi oameni se ţin în braţe la început de iarnă pe malul lacului.
Este frig dar nu mai conteaza, cei doi îmi sunt complici fără să ştie. Încerc să le surprind momentul de tandreţe şi cred că am reuşit dar în acelaşi timp, le-am furat intimitatea, ei nu ştiu aşa că nu mai contează. Contează însă că eu am fost martorul ascuns pentru că pe mine m-au igorat iar ei au avut ochii doar unul pentru celălalt, atât eu cât şi ceilalţi trecători au încetat să mai existe în lumea lor... a nu se înţelege aici că i-am spionat, nu-i cunosc, nu ştiu cine sunt însă împreună spun multe.
Privirea lor este minunată şi le doresc un drum plin de fericire în viaţa... De-i voi mai întâlnii... am să le mai fur încă un moment de intimitate...
ps: Le mulţumesc pentru "complicitate"

2 comentarii:

Anonim spunea...

este superba fotografia :) , felicitarile mele :)

Katalyn spunea...

Multumesc :-P