miercuri, 5 decembrie 2007

Portret de "1 (întâiul) Decembrie"

Am fost sa vad parada militara de ziua nationala si am plecat de acolo cu un portret. Nu stiu cum se numeste modelul, nici macar cine este, pur si simplu "o fata din public". Ii multumesc pentru ca mi-a pozat fara sa stie si ii sunt recunoscator pentru primul meu portret postat pe blog.
Nu am de gand sa ma opresc aici iar in curand vei mai vedea si alte portrete "culese" de prin multime.

ps: iti multumesc modelule oricine ai fi !

4 comentarii:

Anonim spunea...

Dragut portret.
Sugereaza candoare, o usoara comlicitate (total dezinteresata).
Mi-a amintit de o scena traita de mine in 1996 la Koeln, cu prilejul unei demonstratii a curzilor, cand un politist, dintr-o dubita ce circula cu usa laterala deschisa, mi-a surprins o privire de genul: "-Ce sa faceti si voi, n-aveati suficiente probleme...,demonstratia curzilor va mai trebuia..." si mi-a raspuns din mers cu o privire de genul: "-Asta e..., n-avem ce face!"
Felicitari pentru acest portret "Vorbitor"

Katalyn spunea...

Mă bucur că îţi place portretul. Sunt încă multe imagini care "arată" mult mai bine sentimentele decât aşi putea să povestesc, poate că şi din acest motiv am făcut acest portret. Şi eu am văzut o oarecare "complicitate" iar acum mă gândesc că poate chiar a fost... Nu voi şti niciodată.

Anonim spunea...

Impecabil, e prelucrat sau e exact fotografia?





http://www.design-area.eu

Katalyn spunea...

Este doar redimensionata