duminică, 17 februarie 2008

Apus de soare

Pentru mine este un moment trist dar li unul plin de bucurie. Recent am renunțat la ”vechiul” meu aparat foto, un Fuji s6500. Deși îl achiziționasem în urmă cu 5 luni, deja a devenit ”vechiul”. Motivul pentru care am renunțat la el a fost acela că mi-am cumpărat un aparat mai bun, un Nikon. Noul aparat este motivul de bucurie dar asta nu înseamnă că nu sunt trist. Sentimente contradictorii în același timp... ciudat. Imaginea de mai jos exprima ceeace simt.... melancolie...



Am să revin în curând cu o ultima imagine realizată cu vechiul aparat... mai bine cu un articol dedicat... până atunci, fiți romantici, Dragobetele se apropie !

2 comentarii:

mihaibrrrr spunea...

ce nikon si ce obiectiv?

Katalyn spunea...

Este vorba de Nikon D40x cu obiectivul de kit (18-55mm f/3.5-5.6G ED II AF-S). Am mai folosit si un filtru HOYA 52mm skylight. Detalii despre aparat: http://www.dpreview.com/reviews/nikond40x/